MENJADOR DE L’ESCOLA

A l’escola, el servei de menjador dels alumnes d’EI1 fins a 6è està gestionat per l’AFA, la qual ha contractat el servei de l’empresa de càtering SERCODAGA (modalitat de línia calenta).

En relació amb els alumnes d’EI1-EI2, el servei de menjador s’ofereix mitjançant la modalitat de carmanyola (els pares i les mares s’encarreguen de dur el menjar degudament envasat).

També, l’empresa SERCODAGA ofereix els seus menús adaptats als alumnes de l’ESCOLETA.

El menús del menjador per al curs 2022-2023 els podreu trobar a l’apartat “menjador” de la pàgina web.