BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Els alumnes de Cicle Superior hem anat a l’Ajuntament per fer un pregó:
Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dissabte 22 d’octubre a partir de les 10 hores està previst la realització d’una jornada de convivència amb les famílies.
Durant aquesta jornada, de caràcter totalment voluntari, s’ha considerat la necessitat de realitzar diferents actuacions per tal de millorar l’escola:
Tornar a pintar els jocs del pati, pintar les rodes del pati, pintar la porta de la reixa, pintar el gronxador, netejar els patis i altres.
Així, totes aquelles famílies que estigueu interessades, us esperem el proper dissabte 22 d’octubre a les 10 hores al pati de l’escola.
També, a més a més de les actuacions previstes, podríem aprofitar per fer un esmorzar comunitari.
Així si us sembla bé i de forma totalment voluntària, cada família pot portar alguna cosa per esmorzar. Serà un bona oportunitat per passar una bona estona plegats.
La vostra participació és molt important, entre tots i totes fem escola!
Salutacions cordials
A l’aula de cicle inicial, un cop a la setmana, juguem al bingo.
Aquest jo ens permet repassar la numeració de l’1 al 100, treballar la concentració i jugar treballant les matemàtiques.
Estem molt motivats i ens agrada moltíssim!
Els infants d’educació infantil hem iniciat els ambients, ens organitzem en tres grups i portem una medalla que correspon a cada ambient.
En aquests ambients són espais d’aprenentatge, de relació, de comunicació on els nens i nenes actuen, observen, experimenten, comparteixen, interactuen i gaudeixen … amb el joc simbòlic de la cuineta, el teatre i el volum.
Durant aquestes setmanes hem fet dues sessions de treball del cos, amb peces toves i amb pilotes.
També “hem jugat a metges”.
Hem gaudit molt!
Esperem que us agradin les fotos!
Los niños y niñas de ciclo inicial estamos trabajando el cuento de
” Monstruo Rosa”.
A partir de este cuento podemos trabajar los colores, las partes del cuerpo, los tamaños…
¡Nos ha encantado!
Avui els infants d’EI4 i EI5 han representat el minimón del bosc de tardor.
Primer hem presentat els materials, hem pensat entre tots i totes com ho podíem fer i ens hi hem posat.
El procés creatiu, les converses i les decisions dels nens i les nenes ha sigut molt bonic!
Han gaudit molt de l’estona de joc en aquest nou escenari.
Els infants de cicle inicial, paral·lelament al centre d’interès estem treballant a l’àrea de coneixement del medi, des de l’àrea d’anglès estem treballant també les parts del nostre cos.
Mitjançant cançons i dinàmiques, anem aprenent aquest vocabulari en anglès.
Estem molt engrescats per aprendre una nova llengua!
Aquesta setmana hem iniciat els tallers de llengua amb els alumnes de Cicle Mitjà.
Hem combinat tasques individuals amb tasques més grupals i jocs de taula.
Estem gaudint molt de les sessions!
Famílies, avui hem inaugurat el PROTAGONISTA a l’Escoleta!
L ‘Eduard, el pare del Marc, ens ha explicat el conte de l’ERUGUETA GOLUDA i hem gaudit molt veient com l’Erugueta menjava, menjava i tornava a menjar!
Aquí teniu el recull de fotos!
Moltes gràcies, família!!!
Els infants d’EI 4 i 5 vam descobrir els colors de la tardor fent barrejes amb els colors primaris.
Després vam pintar un mural sobre paper de folre, deixant-nos portar amb música ambient de tardor!!!!!
Va ser molt divertit i ens va agradar molt fer de pintors/es sobre aquest suport tan diferent.
Bon dia!
Avui, els infants d’EI1 – EI2 hem anat a buscar fulles de la tardor!
Aquí teniu les nostres súper fotos!
Bon cap de setmana!!!
Els nens i nenes de cicle inicial estem treballant el centre d’interès “Em conec i m’estimo”.
Les famílies han participat aportant quatre adjectius que creuen que descriuen als seus fills/es i a continuació, a l’aula, els alumnes han buscat quatre adjectius que pensen que els descriu a ells mateixos/es.
Hem gravat un vídeo on compartim aquests adjectius i a continuació en farem una reflexió!
Esperem que us agradi!
Avui la Ivet fa 2 anys!
Ens ho hem passat pipa fent la corona i celebrant el seu aniversari!
A més, ens ha convidat a esmorzar coca de sucre!
Per molts anys, Ivet!!!
Tos els divendres per les tardes els alumnes de l’escola realitzem tallers d’art en grups internivells.
Ens agrada molt!
A l’Escoleta, aquesta setmana hem plantat enciams.
Ens ho hem passat molt bé a l’hort, observant i tocant la terra i els enciams petitets!
Aquí teniu les nostres fotos!
Durant aquesta setmana els nens i nenes de l’escola hem estat plantat a l’hort.
Avui els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem anat a Guissona a visitar el poble i el complex “LA CLOSA” de la Corporació Alimentària de l’Àrea de Guissona.
Ha sigut una gran experiència i hem après molt!
Aquesta setmana, a l’escoleta hem treballat tres racons:
– el de la cuineta
– el de la tardor
– el dels contes
Aquí teniu els nostres millors moments!