BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Avui ha estat el torn del Marc! La Gala, l’ha ajudat a explicar el que hi havia dins la capsa, elements significatius per ell:
– Una jirafa i una tortuga de goma
– Unes maraques en forma d’ou
– Una foto d’ell i la Gala
– El conte del “Bon Dia” amb solapes, que hem explicat i després ells hi han jugat lliurement!
Moltes gràcies família!!
Avui per les entrades de l’escola està sonant la cançó “Loviu baby” de Doctor Prats
Esperem que us agradi!
Aquest mati hem sortit al pati de l’escoleta a moure una mica el cos: els infants han passat per sota de les rodes, han saltat les anelles, baixat pels tobogans, passat per sota del cuc… s’ho han passat d’allò més bé!
I els més petits han jugat amb anelles i mocadors!
Bon cap de setmana!!
Avui el Llàtzer ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la capsa.
El Llàtzer ens ha presentat una sèrie d’objectes importants per ell. Ens ha portat joguines de quan era petit i objectes important per ell!
Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més el nostre company.
Gràcies Llàtzer!
Avui els infants d’EI2 han treballat la inicial del seu nom jugant per racons:
– Identificar-la d’entre unes quantes lletres grosses.
– Buscar-la dins d’una safata plena de sal de colors! Alguns també han volgut composar el seu nom i resseguir la seva inicial a la sorra. Quan han acabat han experimentat lliurement amb la sal amb altres estris!!
Els més petits han buscat tresors dins d’un altra safata amb sal i s’ho han passat d’allò més bé!!
Com cada any, el divendres 29 d’abril celebrarem el ja típic Mercat de Primavera a l’escola. En aquesta edició, els infants de l’escola hem elaborat CLAUERS DE LLANA.
Aquesta tarda, per tal de fer difusió, els alumnes d’EI5 i Primer hem realitzat un pregó a l’Ajuntament.
Us hi esperem!
Clica a la imatge per visualitzar el pregó
A partir del projecte a nivell d’escola EL PATI DE L’ESCOLA hem elaborat una revista digital on cada aula hi exposa una petita mostra del treball que han estat fent.
Esperem que us agradi!
Avui els infants de l’escoleta hem pintat amb aquest deliciós aliment barrejat amb colorant alimentari de diversos colors!
Hem utilitzat les mans, el pinzell, hem estampat espo ges en forma de flors, l’hem tastat…que bo estava!
Avui ha estat el torn de la Maria! Dins la seva capsa hi ha posat els següents elements significatius per a ella:
– Sabatilles i una gorra de quan era més petita
– Un xumet
– Un peluix i un dudú
– Un conte musical
– Un conte de roba
Els infants han estat molt contents de jugar-hi i han vestit els ninos amb la robeta que ha portat!
Moltes gràcies família, ens ha agradat molt!!
Aquest matí a la classe d’EI3 i EI4 hem tingut una sorpresa molt especial. Al lloc de la rotllana hi havia una capsa amb unes estrelles i unes lletres: “KUAIS”.
Després de molt pensar què podia ser o qui l’havia pogut portar l’hem obert: a dins hi havia una carta!
El/la Kuais ens explicava que viu a les estrelles i que volia venir a coneixer-nos, però només ho aconseguirà si nosaltres l’ajudem.
Per fer-ho, setmanalment anirà enviant-nos una part del cos que anirem treballant i així poc a poc l’anirem construint.
Estem molt emocionats per començar!
Ahir vam fer una paradeta on els infants van comprar de valents llibres i roses!!
Avui ens hem disfressat dels personatges de la llegenda i hem recreat el conte dins d’un castell de porexpan!
A més, durant la setmana hem fet una manualitat d’una rosa, mireu que boniques han quedat!! 
Aquesta setmana a l’escoleta anirem fent diverses propostes per treballar aquest dia tan especial. Avui hem explicat la seva història amb titelles! Després han jugat amb elles i han fullejat contes de la llegenda!! 
Per començar el trimestre, els alumnes de la ZER hem participat al Festival d’Arts Escèniques “Mil Maneres” d’Alcoletge.
Així, al llarg del dia hem realitzat un Taller i després hem pogut gaudir d’una obra de Teatre adequada al nostre nivell.
Hem vist les següents obres de teatre:
Ens ha agradat molt i hem gaudit molt de les diferents obres.
Al tornar de vacances, els dies:
Anirem de colònies a la Finca Tamarit!
Per la qual cosa us adjuntem una presentació que han preparat els alumnes de cinquè i un tríptic informatiu amb la informació més rellevant sobre aquests dies.
Durant el matí d’avui tots els nens i nenes de l’escola hem gaudit de l’animació musical “Inter-Estelar”
Ens ha agradat molt!
Avui a l’escoleta hem recreat un Forn de pa, on hi havia algunes Mones que vam fer, galetes, pa, xocolata… I fins i tot hi havia massa de pa perquè els pastissers fessin les seves creacions!!