BON ESTIU!

Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!

Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.

CAPSA DE VIDA, Marc

Avui ha estat el torn del Marc! La Gala, l’ha ajudat a explicar el que hi havia dins la capsa, elements significatius per ell:
– Una jirafa i una tortuga de goma
– Unes maraques en forma d’ou
– Una foto d’ell i la Gala
– El conte del “Bon Dia” amb solapes, que hem explicat i després ells hi han jugat lliurement!

Moltes gràcies família!!

LA CAPSA DE VIDA DEL LLÀTZER!

Avui  el Llàtzer ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la  capsa.

El Llàtzer ens ha presentat una sèrie d’objectes importants per ell. Ens ha portat joguines de quan era petit i objectes important per ell!

Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més el nostre company.

Gràcies Llàtzer!

RACONS LLETRES

Avui els infants d’EI2 han treballat la inicial del seu nom jugant per racons:

– Identificar-la d’entre unes quantes lletres grosses.
– Buscar-la dins d’una safata plena de sal de colors! Alguns també han volgut composar el seu nom i resseguir la seva inicial a la sorra. Quan han acabat han experimentat lliurement amb la sal amb altres estris!!

Els més petits han buscat tresors dins d’un altra safata amb sal i s’ho han passat d’allò més bé!!

CAPSA DE VIDA, Maria

Avui ha estat el torn de la Maria! Dins la seva capsa hi ha posat els següents elements significatius per a ella:
– Sabatilles i una gorra de quan era més petita
– Un xumet
– Un peluix i un dudú
– Un conte musical
– Un conte de roba
Els infants han estat molt contents de jugar-hi i han vestit els ninos amb la robeta que ha portat!
Moltes gràcies família, ens ha agradat molt!!

TREBALL DEL COS

Aquest matí a la classe d’EI3 i EI4 hem tingut una sorpresa molt especial. Al lloc de la rotllana hi havia una capsa amb unes estrelles i unes lletres: “KUAIS”.

Després de molt pensar què podia ser o qui l’havia pogut portar l’hem obert: a dins hi havia una carta!

El/la Kuais ens explicava que viu a les estrelles i que volia venir a coneixer-nos, però només ho aconseguirà si nosaltres l’ajudem.

Per fer-ho, setmanalment anirà enviant-nos una part del cos que anirem treballant i així poc a poc l’anirem construint.

 Estem molt emocionats per començar!

FESTIVAL “MIL MANERES” ALCOLETGE

Per començar el trimestre, els alumnes de la ZER hem participat al Festival d’Arts Escèniques “Mil Maneres” d’Alcoletge.

Així, al llarg del dia hem realitzat un Taller i després hem pogut gaudir d’una obra de Teatre adequada al nostre nivell.

Hem vist les següents obres de teatre:

  • EI3-EI4 “Xim” del Centre de Titelles de Lleida
  • EI5-C.Inicial “Núvol núvol” de Periferia Teatro
  • C.Mitjà i C.Superior “Tabula” de Les Cícliques

Ens ha agradat molt i hem gaudit molt de les diferents obres.