GRAN ESTRENA! LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES

Avui és un gran dia pels alumnes de sisè de l’escola, avui estrenem la pel·lícula “La volta al món en 80 dies” gravada  durant el primer trimestre tot utilitzant la tècnica cinematogràfica del croma.

A l’igual que en els darrers cursos, durant el primer trimestre tota l’escola ha treballat un mateix llibre de lectura, d’aquesta manera, a partir del llibre “La volta al món en 80 dies” de Jule Verne, els alumnes de sisè han realitzat un treball que ha conclòs amb la gravació d’una pel·líula.

Degut a les circumstàncies que ens van acompanyar en els darrers dies del primer trimestre, no hem pogut fer la seva estrena fins al dia d’avui.

Esperem que us agradi!

També, del treball de la pel·lícula, els alumnes de sisè van elaborar un cartell, entre tots i totes, l’escollit és el següent: