I5. Racons de febrer i març

Benvolgudes famílies,

S’acaba el segon trimestre i el treball per racons ha estat com sempre molt enriquidor i interessant. Organitzats en grups reduïts, els vostres fills i filles continuen aprenent a treballar en equip, a col·laborar i a compartir coneixements.

Durant el mes de febrer i març s’han realitzat els següents racons:

– Llenguatge verbal: Veig veig Prehistòria, joc de rimes, dita de febrer i març, juguem amb la ruleta de les imatges de la Prehistòria, escriptura espontània amb el vocabulari de Carnaval, etc.

– Llenguatge matemàtic: Gràfica del temps de febrer i març, joc de relació quantitat-grafia amb ossos grans, joc amb daus i làmines de la Prehistòria, Identificació del número 8 fent agrupacions, creació del número 8 amb plastilina, tira numèrica de dibuixos de la Prehistòria, geometria (reconeixement d’esferes i cilindres) i grafisme de l’1 al 8, etc.

– Joc simbòlic: Nines, caseta de fusta, botigues (Quiosc, fotografia), disfresses, Cova Prehistòria i Tipi.

– Llenguatge visual i plàstic: Retallem plastilina, dibuixem el cap de setmana, decoració de cilindres, dibuixem cabells divertits, juguem a construir personatges divertits i punxem les cames de la Vella Quaresma.

– Motricitat fina i grafisme: Fem collarets amb pasta de sal, feineta de grafismes, etc.

– Construccions i orientació espacial: Joc dels cilindres, joc d’imants, joc de fustes petites i joc de formes petites.

– Experimentació: Juguem amb l’arròs de color a omplir i buidar ampolles (capacitat), joc d’agafar gometes petites a l’aigua, fem de paleontòlegs buscant ossos i diferents coses a la sorra, etc.

Com veieu, els vostres fills i filles continuen avançant en el seu desenvolupament i molt motivats i motivades per tots els aprenentatges. 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>