GEP (Generació Plurilingüe)

L’Escola Martinet participa en un projecte anomenat GEP (Generació Plurilingüe), un programa d’innovació pedagògica que es durà a terme durant 3 cursos escolars. L’objectiu d’aquest programa és promoure l’aplicació a l’aula de metodologies per l’aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera, fomentant el desenvolupament de projectes interdisciplinaris.

A l’escola s’ha creat un grup impulsor del projecte que s’encarrega de vertebrar les diferents accions que es portaran a terme al llarg dels tres anys. Aquest primer any, dues mestres de l’escola assisteixen de forma periòdica a la formació programada pel Departament amb l’objectiu d’actualitzar i desenvolupar estratègies d’aplicació del projecte. Aquestes mestres fan la transmissió al grup impulsor amb l’objectiu de reforçar el treball cooperatiu entre el professorat, de millorar la nostra capacitat i la nostra manera de treballar, tenint sempre com a objectiu final la millora de la competència lingüística del nostre alumnat en llengua anglesa.

Martinet school is participating in a project named GEP (Generació Plurilingüe), a pedagogical innovation program which will be carried out during the next three years. The main goal of this project is to promote and implement the application of methodologies for integrating content and foreign language and foster interdisciplinary projects.

There is a working group that is in charge of organizing the different actions  that will be carried out during the next three years. This first year, two teachers are attending periodically the training sessions programmed by the Department in order to update and develop strategies for the implementation of the project. These teachers will share the information to the rest of the working group in order to strengthen cooperative work among the team and to improve their teaching skills without forgetting the final objective: improving our students linguistic competence.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *