Votacions al Consell Escolar 2018. Participeu-hi!!!

Us recordem que avui dimecres, de 15 a 18 h, es faran les eleccions per a la renovació dels membres del consell escolar del sector pares i mares d’alumnes.

Algunes consideracions,

* El vot és personal, presencial, i no es pot delegar.

* Tenen dret a votar tots els membres del cens. Us recordo que el cens ha estat penjat en el taulell d’anuncis de l’entrada de l’escola.

* Per exercir el dret de vot cal la identificació de la persona amb document oficial vàlid (DNI/NIE, passaport o carnet de conduir).

* La llista dels candidats també ha estat exposada al taulell d’entrada a l’escola.

* Són tres els llocs del sector pares i mares del consell que s’han de renovar, per tant es pot votar a un màxim de tres candidats de la papereta de votació. La papereta serà vàlida si porta una X en un candidat, en dos o en tres, però no serà vàlida si porta més X de la quantitat de llocs que s’han de renovar.

Per a qualsevol dubte, el membres de la mesa us podran atendre en el moment de la votació.

Us animem a participar en aquest acte electoral per la importància que té el Consell Escolar en la presa de decisions a la nostra escola.

Rebeu una cordial salutació.