EI3: GAUDIM I APRENEM A L’AULA

L’objectiu principal d’aquest primer trimestre ha estat l’adaptació al nou espai escolar i a l’equip d’infantil.

Els hàbits i les rutines s’han introduït de manera paulatina i els/les ha ajudat a organitzar-se i orientar-se en el nou entorn escolar i a ser cada dia una mica més autònoms i autònomes.

Mica en mica es va treballant amb aquest objectiu des de les diferents vessants.

Per una part el treball de la motricitat fina i el gest gràfic, treballant  en gran format i amb el cos:  el punxó, propostes gràfiques i artístiques de matí i com a racó dins les sessions diàries.

D’altra la introducció de conceptes matemàtics: el nº 1/molts, el cercle, dins/fora, gran/petit, colors , classificació, seriació d’un atribut, treball de les seqüències…

També s’ha fet un treball de llenguatge verbal  a través de dites, poemes, cançons i vocabulari al voltant de la Tardor i del Nadal i també dels contes programats per a aquest nivell.

A les rondes de racons també s’han treballat: l’experimentació, el joc simbòlic, les construccions, el dibuix de la figura humana i propostes artístiques.

A partir d’aquestes dinàmiques han començat a establir vincles i relacions amb els seus iguals.

Tots plegats hem gaudit molt, us deixem un tastet d’imatges.

Bones festes!