NADAL 2023. Visita de patges reials a l’Escola.

El passat divendres vam rebre la visita a l’escola dels patges reials. Des dels més petits d’EI3 fins a 2n han pogut entregar les cartes a les missatgeres dels Reis Mags. En aquestes cartes han escrit els desitjos que tenen com a classe i aquelles coses que els hi agradaria tenir a l’escola per poder jugar i compartir. Com aquest trimestre s’han portat molt bé, estem segurs que molts dels seus desitjos es compliran.

A la carpeta compartida del drive: “festes i esdeveniments” disposeu d’un ampli reportatge fotogràfic.

Moltes gràcies als súper patges d’enguany!