5è. Xerrada “Tanta pantalla” – Tecnoatenció

El passat 18 d’octubre l’alumnat de 5è de l’Escola Martinet va realitzar una xerrada de Tecnoatenció sobre l’ús de les pantalles.

Primerament, per equips vam reflexionar sobre quines coses positives i quines negatives ens aporten les pantalles (televisió, smartphones, tablets, entre d’altres) i ho hem compartit en gran grup.

A continuació, hem parlat per a què les fèiem servir i com podem saber si en fem un bon ús o un mal ús. Ens ha plantejat qüestions molt interessants que ens podem preguntar per descobrir això:

• Em passo més temps jugant a les pantalles que a d’altres coses?
  • Tinc problemes amb la família degut al temps?

A més a més, també ens ha explicat diferents aspectes sobres les xarxes socials (com ens mostrem, què ens fan sentir…).

Hem arribat a la conclusió, que segons l’ús que en fem poden tenir aspectes negatius que no pas positius i que és fonamental prendre consciència de l’ús que en fem i dels riscos que comporten.

No us perdeu algunes fotos que trobareu al drive!

Fins aviat!