Benvolgudes famílies, novament us fem arribar els racons que hem fet aquesta segona ronda i que, com ja sabeu, tenen per objectiu treballar de forma competencial diferents continguts del currículum.
Dins l’àrea de català els vostres fill-es han practicat l’expressió oral explicant una historia que prèviament havien ordenat, han hagut de fer comprensió lectora amb les cartes que donen instruccions i les que els fa seguir un circuit determinat, han augmentat el seu vocabulari amb el dictat mut i han refermat el concepte se síl·laba amb el joc de conscienciació fonològica.
Us recordem que amb els racons es garanteix el treball en equip, la millor atenció a la diversitat i l’adquisició dels aprenentatges d’una manera lúdica i manipulativa.
RACÓ |
OBJECTIUS |
Endrecem històries. (Expressió oral) |
Desenvolupar l’expressió oral, estructures i vocabulari, mitjançant amb un suport visual. |
Cartes que manen: (Comprensió lectora i expressió escrit |
Escriure oracions en base a unes instruccions determinades donades per escrit. |
On has arribat?: (Comprensió lectora i direccionalitat) |
Seguir unes instruccions escrites per arribar a una imatge determinada. |
El 36 de síl·labes: (Coneixement de la llengua) |
Copsar i treballar la noció de síl·laba, separant les paraules exposades en el taulell del joc. |
Dictat mut: (Expressió escrita)
|
1-Augmentar el vocabulari de l’alumne-a escrivint paraules quotidianes atenent a un so determinat i a l’ortografia correcta. 2- Fer autocorrecció dels exercicis treballats. |
Recordeu que podeu veure més imatges a la carpeta compartida del drive.