2n. Racons d’aprenentatge 5.

Hola famílies!

L’alumnat de segon ja ha acabat la primera ronda de racons d’aprenentatge d’aquest segon trimestre. Amb ells han pogut practicar, millorar i consolidar aspectes relacionats amb llengua, matemàtiques i medi. Han elaborat un petit sistema solar, han practicat la separació de paraules dins d’una frase, han classificat paraules segons els articles que els han d’acompanyar i altres activitats que els ajuden a treballar l’orientació espacial. Com a novetat, en aquesta ronda s’han introduït un parell de racons de càlcul i numeració fent servir diferents aplicacions en els IPADS.

Com cada vegada que es finalitza una ronda de racons d’aprenentatge, l’alumnat ha fet una petita valoració d’aquests. Primer es fa una mica de conversa en gran grup, on els infants manifesten quins racons els han agradat més o els han semblat més fàcil o complicats. També es comenten els aspectes que han pogut millorar, aprendre o consolidar amb ells. A continuació cada alumne fa la seva reflexió individual en el full de valoració.

A continuació us deixem una petita mostra de fotos dels racons fets i recordeu que a la carpeta compartida de 2n podreu veure moltes més amb els vostres infants. Us animem a donar-hi un cop d’ull!

Comprensió lectora: dòmino.

Joc del dòmino on han d’aparellar una petita descripció amb la imatge del personatge corresponent.

Segueix les direccions.

Activitat per treballar l’orientació espacial seguint unes direccions en una quadricula.

Simetria.

Reproduir un dibuix a partir de l’eix de simetria.

El sistema solar.

Retallar i muntar un petit sistema solar.

Fem sumes.

Treballar l’algoritme de la suma portant-ne.

Gràfic de temperatura.

Elaborar un gràfic lineal a partir de l’extracció d’unes dades recollides prèviament.

Fem restes.

Practicar l’algoritme de la resta.

Separem paraules.

Activitat per treballar la separació de les paraules dins d’una frase.

Comprensió lectora.

A partir de l’observació de vàries imatges, dir si son verdaderes o falses un seguit d’afirmacions.

Ipad.

APP AULA per treballar el càlcul mental.

Jclic.

Paquet d’activitats per treballar el càlcul i la numeració.