2n. Propostes d’aprenentatge del 3r Trimestre

Hola famílies de segon!

Durant aquesta primera ronda del 3r trimestre de les propostes d’aprenentatge, l’alumnat de segon ha estat treballant i aprofundint sobre diferents conceptes amb la intenció d’anar-los assimilant i consolidant. Aquestes activitats es duen a terme en 4 sessions d’una hora cada una, repartides al llarg de la setmana. L’alumnat ha d’organitzar-se per intentar completar totes o gairebé totes les activitats en els seus diferents nivells d’assoliment. D’aquesta manera també treballen l’autonomia, com s’organitzen i es gestionen el temps. Un cop acabada l’activitat, han d’apuntar el nivell assolit en el full de registre d’activitats. Us deixem un petit recull d’imatges de les activitats, i recordeu que al drive compartit de segon en podreu trobar moltes més!

Activitat Finalitat

Mesurem

Mesurar objectes de l’aula, fent servir el metre i el centímetre.

La temperatura: gràfic lineal

Elaborar un gràfic lineal a partir de l’extracció de dades recollides prèviament.

Enllacem frases

Ampliar el lèxic per tal de lligar idees i escriure frases més elaborades.

Joc de les síl·labes

Treballar el comptatge de síl·labes a partir d’un joc.

Imatges-accions

Relacionar imatges amb l’acció que correspon.

La Clika: Comprensió lectora

Conèixer una mica més els personatges integrants de la Clika.

Problemes visuals

Introduir-se en la resolució de problemes.

El rellotge

Treballar les hores en punt i els dos quarts a partir de la manipulació d’un rellotge.

Laberints i sopes de lletres

Millorar l’orientació espacial i l’agudesa visual.

Joc de les accions

Ampliar el vocabulari i el concepte de verb a partir d’un joc.

Joc TR-DR

Treballar les síl·labes travades a partir d’un joc de taula.

Comprensió lectora

Practicar la lectura i la comprensió d’aquesta a partir de discriminar la frase que es correspon amb la imatge.

Enigmes matemàtics

Aplicar diferents conceptes matemàtics per tal de resoldre petits enigmes.

Fem frases amb verbs

Elaborar frases ben estructurades i coherents atenent a la forma del verb a utilitzar.