Hola famílies de segon!
Durant aquesta primera ronda del 3r trimestre de les propostes d’aprenentatge, l’alumnat de segon ha estat treballant i aprofundint sobre diferents conceptes amb la intenció d’anar-los assimilant i consolidant. Aquestes activitats es duen a terme en 4 sessions d’una hora cada una, repartides al llarg de la setmana. L’alumnat ha d’organitzar-se per intentar completar totes o gairebé totes les activitats en els seus diferents nivells d’assoliment. D’aquesta manera també treballen l’autonomia, com s’organitzen i es gestionen el temps. Un cop acabada l’activitat, han d’apuntar el nivell assolit en el full de registre d’activitats. Us deixem un petit recull d’imatges de les activitats, i recordeu que al drive compartit de segon en podreu trobar moltes més!
Activitat | Finalitat |
Mesurem |
Mesurar objectes de l’aula, fent servir el metre i el centímetre. |
La temperatura: gràfic lineal |
Elaborar un gràfic lineal a partir de l’extracció de dades recollides prèviament. |
Enllacem frases |
Ampliar el lèxic per tal de lligar idees i escriure frases més elaborades. |
Joc de les síl·labes |
Treballar el comptatge de síl·labes a partir d’un joc. |
Imatges-accions |
Relacionar imatges amb l’acció que correspon. |
La Clika: Comprensió lectora |
Conèixer una mica més els personatges integrants de la Clika. |
Problemes visuals |
Introduir-se en la resolució de problemes. |
El rellotge |
Treballar les hores en punt i els dos quarts a partir de la manipulació d’un rellotge. |
Laberints i sopes de lletres |
Millorar l’orientació espacial i l’agudesa visual. |
Joc de les accions |
Ampliar el vocabulari i el concepte de verb a partir d’un joc. |
Joc TR-DR |
Treballar les síl·labes travades a partir d’un joc de taula. |
Comprensió lectora |
Practicar la lectura i la comprensió d’aquesta a partir de discriminar la frase que es correspon amb la imatge. |
Enigmes matemàtics |
Aplicar diferents conceptes matemàtics per tal de resoldre petits enigmes. |
Fem frases amb verbs |
Elaborar frases ben estructurades i coherents atenent a la forma del verb a utilitzar. |