Benvolgudes famÃlies,
Els vostres fills/es han acabat la setena ronda de propostes d’aprenentatge que ,com és habitual, tenen com a objectiu refermar continguts i conceptes que es treballen a l’aula i que formen part del currÃculum establert pel Departament.
Veureu que en aquesta ronda ja està present la lletra lligada. Tal i com us vam informar en la reunió d’inici de curs, aquest pas l’hem introduït en el moment en que els nostres alumnes estan preparats per canviar a un tipus de lletra que exigeix una determinada maduresa psicomotriu. A banda d’aquesta nova tasca, en aquestes propostes continuem treballant aspectes de les à rees de medi, matemà tiques, català i plà stica aixà com també diferents habilitats cognitives.
Les imatges us mostraran l’ambient de treball que s’estableix amb aquesta metodologia.
Aquestes són les propostes de la ronda 7
PROPOSTA |
OBJECTIU |
Escrivim lletra lligada |
Practicar els girs de la lletra lligada resseguint una pauta donada. |
Ordenem el conte |
Treballar la comprensió lectora endreçant les diferents seqüencies per a que tingui sentit. |
Escrivim les vocals |
Treballar amb el llapis i full pautat, les diferents grafies en lletra lligada per tal d’identificar-les i produir-les amb correcció. |
Sumem |
Inventar sumes portant-ne i resoldre-les, prenent com a suport una plantilla establerta. |
Grà fica del temps |
Iniciar-se en el treball d’estadÃstica elaborant una grà fica de barres del temps del mes anterior. |
Seguim les ordres |
Treballar la direccionalitat mitjançant la reproducció d’un dibuix predeterminat en el que han de seguir les ordres de direccionalitat donades . |
Coneixem els animals vertebrats |
Relacionar cada animal vertebrat amb a descripció donada, tenint en compte el grup al que pertanyen i les seves caracterÃstiques principals. |
Sumem amb les pinces |
Resoldre les sumes portant-ne que hi ha escrites en cada pinça, situant els nombre en l’ordre correcte. |
El dòmino de les flors |
Aprendre vocabulari de les flors respectant les normes del joc del dòmino |
Llegim en lletra lligada |
Treballar la comprensió lectora en un text escrit en lletra lligada. |
Els animals amb Ipad’s |
Resoldre diferents activitats interactives que tenen com a tema conductor els animals vertebrats treballats. |
Geometria amb peces grans |
Construir diferents prismes amb peces geomètriques planes. |
Treballem amb geoplans |
Reproduir diverses figures geomètriques planes amb els geoplans. |
Els pius |
Reproduir patrons donats amb els pius i crear-ne de nous, tenint en compte l’espai i la disposició dels pius en cada figura. |