Extraescolars 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió d’Extraescolars us presentem les activitats previstes pel pròxim curs 2023-2024, incloent-hi els formularis d’inscripció.

Esperem que us agradin les novetats que hem preparat pel curs vinent.

Us demanem si us plau que intenteu no duplicar les respostes. Per qualsevol canvi o aclariment ens podeu enviar un email a:

extraescolars.ampa.martinet@gmail.com

Obrim inscripcions del 3 de juliol al 31 d’agost ambdós inclosos.

Adjuntem el PDF amb tota la informació de les activitats que oferirem el pròxim curs:

Extraescolars 2023-24

En el següent link trobareu el formulari d’inscripció per la piscina:

Inscripció Natació 2023-24

En el següent link trobareu el formulari d’inscripció de les activitats extraescolars:

EXTRAESCOLARS-Escola Martinet 2023-2024

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Us esperem el pròxim curs. Bon estiu families!

Comissió Extraescolars
AMPA ESCOLA MARTINET