Explorant la jungla

A la classe de les Papallones, en aquestes darreres setmanes hem posat en pràctica la proposta plantejada des del projecte d’interseccions Camins vius -l’Artesà, del qual en forma part l’escola. Aquesta consisteix en el visionat de la pel·lícula Un dia a la jungla , un viatge per un ecosistema on poden aparèixer tota mena d’éssers, formes, colors i sons, per part del col·lectiu Big Bouncers.

Posteriorment vam realitzar l’activitat pràctica Explorant la jungla, la nostra propia jungla. En ella es proposa als infants una sèrie de jocs que volen ser un dispensador de moviment, i que pretenen generar un espai lúdic i de trobada a partir del cos.

Així, en una primera sessió vam crear, mestres i alumnes conjuntament, circuits amb cintes adhesives, els vam resseguir movent-nos de diferents maneres i sent diferents animals que podríem trobar a la jungla.

En una segona sessió vam crear xarxes de lianes i els nens i nenes van jugar a travessar l’espai com si travessessin la vegetació de la jungla i com si els fils fossin lianes.

Recull fotogràfic perquè pugueu gaudir una mica del què vam fer, tal i com vam fer-ho nosaltres.