Gimcana

Avui en el marc del dia internacional de la discapacitat i de la diversitat funcional els alumnes de cicle superior hem fet una gimcana de sensibilització.

Ha estat un joc de nou proves on els alumnes, per grups barrejats de les cinc classes, s’han trobat en situacions que són similars amb les què es troben les persones amb discapacitat en la seva vida quotidiana: haver de comunicar-se sense veu, haver d’orientar-se sense veure, realitzar una activitat sense utilitzar les cames o les mans… D’aquesta manera vivencial, els nois i les noies han pres consciència de les dificultats amb què es troben les persones amb discapacitat i de les solucions que es poden aplicar en cada situació.

Després, ja a l’aula, hem visionat el vídeo: https://youtu.be/IocLkk3aYlk

Malgrat el fred, ens ho hem passat molt bé, i el més important de tot, hem pogut reflexionar sobre el tema.

Aquí us deixem unes fotos per recordar la jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *