2n Concurs de Disseny de samarretes

El passat divendres, dia 14, la directora i la secretària de l’escola juntament amb els tutors de sisè van fer entrega del premi a la persona  guanyadora del 2n Concurs de Disseny de samarretes organitzat per l’AMPA. EL jurat format per representants de les famílies i del professorat reunit el dijous, 6 de maig, va acordar concedir el premi a l’obra presentada sota el pseudònim de Charlie d’Amelio que corresponia a l’alumna del grup de CSF, Elisa Cozac.

El premi va consistir en un lot de material de dibuix i un diploma commemoratiu. L’afortunada es va mostrar molt contenta i agraïda pel fet que el jurat havia escollit el seu disseny i emocionada pel fet que el seu dibuix serveixi per il·lustrar la samarreta de l’escola.

Aquesta ha estat la segona activitat de l’AMPA realitzada darrerament, doncs fa menys de quinze dies, també va lliurar el diploma TXUS Samper a un alumne de sisè perquè pogués gaudir de les colònies. Malgrat les restriccions covid no ens permeten la presència física de les famílies al centre, la vostra implicació i les accions de l’AMPA continuen sent molt necessàries. Moltes gràcies!