EL GOVERN APROVA DESTINAR EL FINANÇAMENT NECESSARI PER A L’ACABAMENT DE L’ESCOLA

El govern ha aprovat destinar 2,000.000 d’euros a l’ampliació de la nostra escola. Aquesta notícia llargament esperada arriba quan just s’ha completat el procés de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa per aportar idees de cara a la construcció de l’edifici. Desitgem que les idees presentades es puguin recollir al projecte  i fer-se realitat. Esperem que, en breu, es produeixi la signatura del Conveni per part de la  Conselleria i es pugui encarregar la redacció del projecte i l’execució de l’obra. Ara sí,  ja ho tenim més a prop.

Gràcies a totes i a tots per les idees que heu aportat al llarg del procés participatiu

.