PROGRAMA TEI (Tutoria Entre Iguals)

Aquest any hem reprès el programa TEI que vàrem iniciar el curs 2017-18 i que, durant dos cursos, no vam poder realitzar per les restriccions derivades de la pandèmia.

TEI (Tutoria Entre Iguals), és un programa de convivència per a la prevenció de la violència i l’assetjament escolar. Es basa en la tutorització emocional entre iguals: a educació infantil, els nens i les nenes de I5 són els amics i amigues especials dels de I3 i, a educació primària, l’alumnat de 5è és tutor o tutora de l’alumnat de 3r.

A tutoria es treballen activitats sobre emocions, autoestima, inclusió i empatia, i altres de cohesió que es realitzen conjuntament amb els grups de parelles TEI.

Podeu veure un recull de fotos de les parelles TEI i algunes de les activitats realitzades en els següents enllaços:

TEI INFANTIL

TEI PRIMÀRIA