CELEBREM L’ÚLTIM DIA DE CURS!

Aquest 22 de juny ha estat un dia molt especial!

El dia ha començat amb el comiat de l’alumnat de 6è. Els companys i companyes de 5è els ha cantat una cançó i, els més xics de l’escola, els han obsequiat amb una llibreta, record del seu pas per l’escola.

Després, com a producte final de la Situació d’Aprenentatge: Com podem fer jocs d’aigua amb sequera? hem dut a terme diferents activitats a partir de les propostes dels alumnes:

A l’Educació Infantil, s’han refrescat en diferents piscinetes, reutilitzant l’aigua per regar les plantes del pati.

L’aumnat de Primària, ha jugat en una gimcana de diverses proves molt divertides, sense malbaratar l’aigua!

Acomiadem aquest curs de manera lúdica i alegre. Que passeu molt bon estiu!!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies d’aquesta jornada