MALETES VIATGERES

Divendres les Maletes Viatgeres van començar una llarga aventura acompanyades dels més petits de l’escola. Aquestes maletes viatjaran al llarg d’aquests mesos per totes les llars dels infants de I3. Van carregades de fantàstiques històries que es podran descobrir mitjançant els contes, dues revistes molt interessants i divertides, diferents articles per ajudar i acompanyar en l’educació dels més menuts, i una llibreta on poder recollir cada una de les experiències que viuran els nostres infants amb aquestes maletes d’animació a la lectura, compartint bones estones escoltant contes i històries; i mirant i observant les boniques il·lustracions.

Esperem que en gaudiu moltíssim!!!