INICIEM PROJECTE eTwinning – CICLE MITJÀ

Com a novetat,  aquest curs escolar l’alumnat de 4rt participa en un projecte de la plataforma eTwinning. En aquest projecte ens trobem amb 11 escoles de diferents països: Sèrbia, Holanda, França, Turquia, Itàlia, Espanya i Romania.

El nom del projecte és “Let’s keep in Touch” que traduït significa “Estiguem en contacte”. Al llarg d’aquest curs anirem realitzant algunes activitats conjuntament amb altres escoles que consistiran en explicar qui som, d’on som, quines són les nostres tradicions i festes… Així doncs, practicarem  en llengua anglesa,  les nostres habilitats d’escriure, parlar, escoltar, utilitzar eines digitals…

En aquesta imatge podeu veure com és la plataforma eTwinning on anem penjant les activitats (Twinspace), clicant damunt la imatge podreu veure també la presentació de classe que hem realitzat.

Actualment estem treballant en les presentacions individuals a partir de la gravació en vídeo “This is me”. Per acabar el trimestre, intercanviarem amb la resta d’escoles algunes postals nadalenques en format digital.

Esperem que us agradi, continuarem compartint les activitats que anem fent.