INICIEM PROJECTE etwinning – CICLE INICIAL

Els nens i nenes de 2n estem molt contents perquè hem iniciat un projecte amb la plataforma eTwinning! El projecte es diu “We are explorers!” que significa “Som exploradors”. Tal i com va fer Magallanes fa 500 anys nosaltres també hem iniciat un viatge navegant i posant-nos en contacte amb diferents països.

En aquest projecte hi participarem al llarg de tot el curs escolar conjuntament amb escoles de Grècia, Polònia, Ucraïna i dos escoles de Turquia. El nostre objectiu d’exploradors és descobrir diferents aspectes de la seva cultura, així com practicar les estructures més bàsiques en anglès que ens ajuden a comunicar-nos amb aquests nens i nenes.

Algunes activitats realitzades són la presentació de la nostra classe, presentació personal a partir d’una gravació del seu autoretrat amb l’ús d’eines 2.0, així com la creació del nostre propi logotip per a la identitat del nostre projecte.

En el següent enllaç podeu veure el vídeo inicial de presentació:

Vídeo presentació de classe – eTwinning