ENCONTATS A L’ESCOLA

Durant els dies 15 al 19 juny de 2022 se celebra a Balaguer la nova edició d’Encontats, la gran festa del conte i el llibre infantil i juvenil que compta amb diverses activitats relacionades amb la literatura i la il·lustració. Dins del marc d’aquest gran esdeveniment, l’escola es va afegir a alguna de les activitats proposades pel Pla Municipal de Dinàmica Educativa.

Concretament, els curs als quals estaven dirigides van ser:

• Taller de Mònica Boladeres, adreçat a l’alumnat de 1r, 2n i 3r.

En aquest taller es van treballar les 4 emocions bàsiques (por, tristesa, ràbia i felicitat) a través de l’art, la creativitat i la imaginació. Finalment, van donar vida a uns petits personatges a través de la tècnica de l’aquarel·la.

• Taller de Natasha Domanova dirigit a l’alumnat de 4t, 5è i 6è.

En aquest taller es va tractar el concepte d’art i quina diferència hi ha entre ser artista i ser il·lustrador. En la part pràctica es van fer activitats de composició i creació de personatges.

Vam gaudir treballant amb aquestes grans il·lustradores i apropant-nos a l’art a través de la pràctica.

Per accedir a les fotografies dels tallers podeu pitjar als següents enllaços: