CONCURS DISSENY DE SAMARRETES DE L’ESCOLA

El passat dimecres, 20 d’abril, l’alumnat de sisè va rebre aquest curs la segona visita de l’artista Ramon Mayals. En aquesta ocasió, el motiu era la convocatòria del tercer concurs de samarretes de l’escola Mont-roig. Aquest concurs va adreçat exclusivament a l’alumnat que aquest curs finalitzarà l’educació primària. Per això, i com deferència se’ls dona l’oportunitat de plasmar en una obra artística el que ha significat el seu pas per l’escola Mont-roig.

L’activitat va consistir en un assessorament als nostres petits/es artistes. Els Ramon els va proporcionar un seguit de pautes i consells per a realitzar una bona feina. De ben segur que ho aplicaran als seus dissenys i obtindran resultats creatius i originals que ho posin difícil al jurat.