DIADA OLÍMPICA

El passat divendres 6 de maig es va celebrar la 17a Diada Olímpica «Ciutat de Balaguer» on hi va participar tots els nens i nenes de cicle superior de la ciutat. En aquesta jornada l’alumnat va practicar durant tot el matí un dels diferents esports que proposa l’organització. Des de l’escola vam tenir representació en totes les disciplines esportives: basquet, futbol 7, hoquei, natació, tennis taula, futbol sala, bàdminton, hip-hop, piragüismes, tennis i paddel. Vam passar un matí gaudint de l’esport i fent salut.