ATORGAT EL PREMI DEL III CONCURS DE DISSENY DE SAMARRETES

El passat divendres dia 20 es va atorgar el premi del III Concurs de Disseny de Samarretes. Durant l’entrega es va fer lectura de l’Acta que, entre altres coses, va recollir els següents acords a què havia arribat el Jurat format per famílies, professorat i la il·lustradora Natasha  Dovanova.

1r.- Valorar la qualitat dels dibuixos presentats.

2n.- Fer una menció especial a la qualitat de l’obra presentada sota el pseudònim de Baji96 que correspon a l’alumna Yassmine Echat.

3r.- Atorgar el premi del 3r Concurs de disseny de samarretes, després d’una ajustada votació entre les dues obres finalistes, al logo presentat sota el pseudònim de Mickey21.

Un cop consultada la informació es va veure que la guanyadora del Concurs era l’alumna Sara Mayals Molina de sisè A. La guanyadora, que veurà el seu logo a la samarreta d’aquest curs,  va ser obsequiada amb un kit de material escolar i un diploma acreditatiu.

Enhorabona!