Des del seu naixement l’escola Mont-roig ha fet una aposta decidida per la implementació de programes que donessin resposta a les necessitats del centre. El desenvolupament d’aquest programes són una mostra del compromís del centre amb l’assoliment d’una educació de qualitat. La participació en aquest programes és vigent i té vocació de continuïtat, això no treu que puntualment participem d’altres iniciatives de carácter més puntual que també ens aporten grans aprenentatges. En aquest sentit volem destacar en els darrers anys la participació a la « Xarxa d’Escoles que aprenen » impulsada per l’ICE de la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona) a la « Xarxa per un Ensenyament Personalitzat » impulsat per l’IEI (Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida) o a la iniciativa “Hack the school” de transformació d’espais educatius impulsada per la Fundació Jaume Bofill.

   

Clicant damunt de les imatges s’entra dins dels programes

ART CHALLENGE: “FOOD PORTRAIT” 2nd Cycle Primary

Bon dia!
Durant les primeres setmanes de confinament des del Repte d’Art es va fer una proposta a l’alumnat de Cicle Mitjà de realitzar amb aliments un retrat o autoretrat. Podien triar entre fer una foto d’una cara o dibuixar-ne una i decorar-la amb aliments. Com… Llegeix més»