GUANYEM UN ESTIU LECTOR!

Des de la biblioteca volem felicitar als infants que durant l’estiu han realitzat el repte lector que els vàrem proposar des de l’escola amb la campanya «Guanyem un estiu lector» mitjançant el programa LECXIT impulsat per la Fundació Bofill. A l’alumnat de 3r, 4t i 5è se’ls va donar un Kit Lector, on hi havia documentació per a les famílies, una infografia amb consells per promoure la lectura, el Carnet de Viatge Lector per als infants i un recull de recomanacions de contes per l’estiu.

Doncs, ara volem felicitar als nens i nenes que han realitzat el Viatge Lector encomanat per l’estiu.

FELICITATS!!!