Xocolatada solidària

El divendres 15 de febrer l’AMPA de l’escola va participar en la xocolatada solidària per la investagació del càncer infantil que organitza l’hospital de Sant Joan de Déu.

Amb el lema TACA’T PEL CÀNCER INFANTIL, l’AMPA va recollir 320€ per la recerca i investació d’aquesta malaltia.

Com escola estem sensibilitzats i concienciats que l’única via per combatre el càncer infantil és la investigació.

Aquesta aportació econòmica amb la suma del conjunt de les altres entitats és un gest solidari per l’esperança de superar el càncer infantil

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *