Fem festes

La celebració de festes tradicionals dins de l’àmbit escolar permeten als nens i nenes conèixer i viure la cultura del nostre entorn i a la vegada són una bona ocasió per a reforçar la cohesió de la comunitat educativa, obrir l’escola a les famílies i crear un bon
clima.

A la nostra escola celebrem les festes següents:

• Castanyada (festa de tardor)
  • Nadal (festa d’hivern)
  • Festa de Lola Anglada
  • Carnaval
  • Sant Jordi:(festa de primavera)
  • Festa de final de curs (festa d’estiu)
  • Compartim amb les famílies la festa de Nadal i la de Sant Jordi.
CASTANYADA
NADAL
FESTA DE LOLA ANGLADA

Després de tres cursos de funcionament a mòduls prefabricats vam traslladar-nos a l’edifici nou i vam celebrar una gran festa per alumnes i famílies on donàvem a conèixer la vida i l’obra de l’escriptora i il·lustradora LOLA ANGLADA, donat que aquest havia estat el nom escollit per a la nostra escola.

Contempleu algunes de les imatges d’aquest dia:

CARNAVAL
SANT JORDI
FESTA DE FINAL DE CURS
En aquest dia tan especial es va fer una mostra davant les famílies de les danses treballades al llarg del curs. Per acabar la estiuenca jornada res millor que uns jocs d’aigua.