Projectes solidaris

Des de la nostra escola hem de mirar més enllà de les realitats individuals. Pensem que hem de col.laborar activament en la construcció d’una societat més justa i solidària per això participem en:

• La Marató de TV3 fent diferents activitats com la campanya “ un origami un euro”, una caminada solidària. D’aquesta manera poden sensibilitzar-se respecte la necessitat d’incentivar la investigació científica per la prevenció de malalties; i la possibilitat de compartir un desig solidari amb tota la comunitat.
  • Posa’t la gorra: L’objectiu principal d’aquesta campanya és el de sensibilitzar a la societat i donar a conèixer l’existència del càncer infantil, per tal de normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats que se’n deriven a partir del diagnòstic. Aquesta activitat la dinamitza l’AMPA.
  • Recollida de roba: L’entitat GLORR Fundació  organitza a la nostra escola una campanya de recollida roba i calçat usat en bon estat per fer-lo arribar a les persones necessitades.