Erasmus +

Aquest any hem decidit aventurar-nos com a centre en un projecte Europeu anomenat Erasmus +. La idea d’aquest projecte és desenvolupar noves metodologies i coneixements educatius en col•laboració amb altres centres d’arreu d’Europa. Serà una activitat molt positiva pels alumnes que els ajudarà a tenir contacte amb nens d’altres països, a fomentar una manera oberta de pensar i veure la importància de l’anglès a la societat.
Al curs durant el qual es dugui a terme aquest projecte, es realitzaran activitats focalitzades a aquests objectius previs i pactades prèviament amb els altres centres col•laboradors. Hi haurà la possibilitat que els alumnes tinguin l’oportunitat de passar uns dies amb els nens d’aquests altres centres.