Hort

L’hort  és un dels projectes de llarg recorregut de la nostra escola.  Pas a pas, any rere any, s’ha consolidat aquest fet. L’hort s’arrela en dos continguts molt importants que permeten als nostres alumnes gaudir d’APRENENTATGES VIVENCIALS.

En primer terme valorem l’hort com un espai d’ experimentació, un laboratori de natura, de contacte amb un món que des de la ciutat i des de l’aula queda una mica lluny dels alumnes. Una construcció de coneixement fruït d’assimilar conceptes teòrics amb els seus propis ulls, amb les seves mans amb la seva feina.

En segon terme l’hort desenvolupa la consciència de la natura. El contacte amb la terra, el fet de poder plantar regar i gaudir del creixement d’un ésser viu, meravellar-se amb el món vegetal i sorprendre’s del que aquest és capaç d’oferir. La paciència de veure créixer un llavor, apreciar els seus fruïts…

L’hort de l’escola és un espai que convida a tota la comunitat educativa a gaudir de la natura!

From Collages