Préstec de biblioteca

L’objectiu d’aquest projecte és dinamitzar la biblioteca com una eina bàsica i habitual DSCN2665d’aprenentatge i de coneixement en el centre. Així com fomentar l’hàbit lector com font de plaer i de gaudir.

Volem que els nostres alumnes es formin com a usuaris de la biblioteca, oberta a tota la comunitat educativa.

És un espai meravellós ple de llibres, contes, revistes que dona llibertat a l’infant perquè pugui triar una oferta amplia de textos i compartir amb la resta d’alumnes, aquest univers fascinant que és la lectura.

DSCN2672DSCN2670

La biblioteca d’aula, entesa com a racó de lectura, pot contribuir a fomentar l’escriptura, possibilitat el treball de petites publicacions, recomanacions, sessions de debat d’algun llibre, treballs en grup…

DSCN2669