Una lectura fantàstica. Felicitats Ona !

Per primera vegada l’escola es presenta al XV CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA.

Aquest certamen és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana.

La lectura en veu alta permet desenvolupar les competències de l’àmbit lingüístic  i de l’àmbit d’autonomia i iniciativa personal.

El certamen és una activitat de grup i com més cooperativa sigui més motivats estan els nens i nenes que hi participen.

Aquesta activitat es va centrar en el grup de 4tA per participar en la categoria dels grumets vermells ( cicle mitjà). Després de realitzar tot un seguit de treball es va considerar que l’alumne que podia representar el grup classe seria l’Ona Estruch així mateix es va buscar un suplent el Guillem Martret per recolzar l’Ona. Ells van rebre el suport del grup classe.

Avui dimecres 03 d’abril a Martorell s’ha fet els quarts de finals, ha estat una estona per compartir la lectura en un auditori que escolta i que ha de ser la recompensa.

L’Ona ha passat a SEMIFINALS i opta a la final de Catalunya.

Enhorabona Ona has après a desenvolupar els valors i actitud personal que et caracteritzen com la responsabilitat, la perseverança, el coneixement d’un mateix i l’autonomia, l’autocrítica, el control emocional, d’aprendre de les errades, d’assumir riscos i de treball en equip.

Aquest certamen és un estímul per incentivar la competència lingüística més enllà de la lectura.

FELICITATS I ÀNIMS !!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *