Projecte Erasmus a la nostra escola

A l’escola Lola Anglada ens hem endinsat en un projecte d’intercanvi metodològic, d’experiències i cultures. Aquest projecte durarà dos cursos en els que treballarem i aprendrem moltíssim.

El projecte Erasmus és europeu i ens ajuda a tenir contacte i establir vincles amb alumnes i mestres d’altres països. Els nostres nous amics són de: Portugal, Xipre, Turquia, Bulgària i Romania. Hem pogut conèixer als mestres perquè ens han visitat i hem compartit molts moments amb ells.

Ara tot just comencem a aprendre coses noves i compartir experiències. Estem molt animats de veure que podem utilitzar l’anglès per comunicar-nos amb altres escoles i fer nous amics.

Ja us anirem explicant què tal va!

Els nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è de l’Escola Lola Anglada.

Clica a les imatges per veure més

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *