PROGRAMA SI

L’escola continua amb el PROGRAMA SI, per la millora de la salut.

Està demostrat que l’adquisició d’hàbits saludables des de la infància redueix el risc de patir malalties cardiovascolari i millora la qualitat de la vida.

L’objectiu general és fomentar en l’alumnat l’adquisició de coneixements, actitud i hàbits saludables a través d’una intervenció basada en quatre components ( cos i por, activitat física, alimentaciones i gestión emocional) i en quatre àmbits ( aula, professorat, família i escola).

Les activitats a realizar amb l’alumnat estan dinamitzades per un personatge en cardio que és un referent.

En aquest enllaç podreu trobar més informació .

TOT PER UNA BONA SALUT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *