Participem al Fòrum d’Escoles Verdes del Baix Llobregat

Avui, 5 d’abril, sis alumnes de Cicle Mitjà, l’Ainara, la Míriam, l’Aday, el Mikel, la Nerea i el Guillem, han participat al Fòrum d’Escoles Verdes “Plàstic Zero a les escoles” a Sant Boi de Llobregat representant a la nostra escola.

A partir de les lletres de la paraula ” + VIDA” han estat capaços d’explicar què fem a l’escola amb l’ajuda de tots i totes, com donem noves vides al plàstic tot fent diferents tallers de reutilització de deixalles per obtenir nous productes. A partir de la reflexió a l’escola de la gran quantitat de plàstics que es generen i que ens envolten i del seu perill han explicat quines idees noves podem aportar. I finalment han llegit una carta del planeta Terra que ens va arribar a l’escola, a partir de la qual ens ajuda a prendre consciència de la importància de fer alguna cosa per reduir el plàstic i buscar noves alternatives.

Tots ells han fet una gran feina preparant-se, explicant-ho prèviament a l’escola en diferents aules, responent preguntes que els feien els seus companys/es i finalment fent les seves presentacions al Fòrum.

Moltíssimes felicitats per la feina feta! Ho heu fet genial!

Si voleu veure les fotos de la jornada: https://photos.google.com/share/AF1QipPkSMLkeygjCETUf3xfz3IdeJPTkW9K5aqqDUc1FWIvfnfKKeJRxQSqVmtDnn-hfQ?key=MTdveUVKc2RkUDBiV05uVXQ2YmJVU1U4b2FKbnVn

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *