Escola Lola Anglada en el podi de la 12a edició del Campionat Escolar d’Atletisme

El centre escolar martorellenc  Escola Lola Anglada en el podi dels tres millors centres, acabant en el tercer lloc de la 12a edició del Campionat Escolar d’Atletisme que promou el Martorell Atlètic Club (MAC).

La nostra escola ha tingut  52 punts. El 12è Campionat Escolar va començar el passat 7 d’octubre amb l’11è Cros Escolar per aixecar el teló.

Aquesta competició va seguir amb les jornades de pista, que van disputar-se el passat 21 d’octubre i 18 d’octubre, per cloure la classificació final.

Molt orgullosos del seu èxit passen per les classes a mostrar i explicar la seva experiència.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *