Dia de la Pau

Avui hem celebrat el dia de la Pau i la No Violència Escolar. Les darreres setmanes hem estat treballant des de P3 fins a 6è dues cançons: El món seria més feliç i Swing de la Pau.

A través de la música les llletres de les cançons i les coreografies creades pels propis alumnes hem reflexionat sobre la importància de construir un món just per tothom i com aquesta justícia comença per un mateix i una mateixa cada dia a casa i a l’escola.

Ens unim com escola al desig d’un món millor i ens compromentem a seguir treballant cada dia la Pau!

Aquí us deixem una perita mostra de les cançons que hem cantat del pati!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *