Coneguem una mica més els mestres de Grans

Els companys periodistes de 5è han fet algunes preguntes als nous i noves profes del cicle dels Grans. Per exemple, nosaltres hem tingut dues tutores que són noves a l’escola, la Vanessa i la Núria. Amb les preguntes que hem fet, volíem saber més coses sobre tots els mestres nous.

VANESSA:

La Vanessa és una profe nova de cinquè. Ve de l’escola Vila olímpica. Ha anat a deu escoles. És de Barcelona. Té 45 anys. Fa les assignatures d’anglès, mates, català, castellà i projecte.

Les assignatures que més li agraden son mates i projecte. Abans treballava en un laboratori  d’un hospital, en una casa de colònies i en varies botigues. Li agraden totes les escoles perquè totes tenen coses bones i dolentes. Porta 10 anys fent de profe.

MARIA:

La Maria és una profe  nova que té 22 anys. Fa música i educació física al cicle dels grans. Li agrada molt la música i es el seu primer any fent educació física que també li agrada molt.

Porta nou mesos fent de profe perquè abans estava en la universitat. És la seva primera escola i és de Barcelona

ANTONI:

L’Antoni és el nou profe de 6è i té 57 anys. Fa les assignatures de mates,castella i projecte de la qual les mates es la seva assignatura preferida. Porta trenta anys treballant i ha anat a vint escoles. L’escola que ha anat abans d’aquesta es diu Pau Casals al barri de Gràcia. L’Antoni és d’Andalusia.

OLGA:

L’Olga és la nova profe de 4t, té 26 anys i és de Barcelona concretament del barri de Sant Martí. De classes fa les tres llengües, projecte i una mica de mates. La seva assignatura preferida és angles, i bé de l’escola Pràctiques. Porta quatre cursos fent de mestre, i ha anat a cinc escoles. L’escola que més li ha agradat és aquesta.

NÚRIA:

La Núria és la nova profe de 5e te 26 anys i be de Barcelona. De classes fa comprensió lectora, projecte, plàstica, pla autònom i nucli. la seva assignatura preferida és llengua i ve de l’institut escola El Til·ler. Porta fent dos cursos de profe i dos anys de profe i l’escola que més li ha agradat és aquesta.

Gràcies a tots i totes per haver estat amb nosaltres aquest curs!