Activitats extraescolars

Extraescolars

Les Extraescolars del Pompeu!

L’Associació de Famílies de l’escola Pompeu Fabra  AFA, organitza un seguit d’activitats extraescolars amb l’afany d’oferir a les famílies, i en especial a l’alumnat, la possibilitat de gaudir d’una part del seu temps de lleure durant la setmana.

No caldrà dir, doncs, que des de l’AFA i l’Escola us animem a que ajudeu els vostres fills i filles a escollir allò que més els agrada i que entre tots podeu trobar la justa mesura entre allò que a cada infant li convé i allò que cada infant vol fer.

DOSSIER PER FAMÍLIES

LLISTAT D’ACTIVITATS PROGRAMADES

ASPECTES A CONSIDERAR

1. Les inscripcions s’iniciaran el dijous 17.06.2021 i finalitzaran el 10.09.2021.
    Tanmateix, us agrairem la seva tramitació abans del 30 de juny (per tal de poder fer les oportunes previsions d’alumnat inscrit).

2. No es duran a terme aquelles activitats que siguin deficitàries en nombre d’inscripcions.

3. Les nenes i els nens de P4 i P5 no tenen límit per realitzar activitats extraescolars (pendent d’arovació).

4. Les activitats extraescolar a partir de 1r curs iniciaran al setembre, les de infantil (P3, P4 i P5) a l’octubre (pendent d’aprovació).

5. Els nens i les nenes de P3 podran fer una única activitat extraescolar (pendent confirmació).

6. Hi ha activitats que estan homologades en l’àmbit del Pla de l’Esport Escolar (Programes Municipals d’Esport en Edat Escolar) i són susceptibles de subvenció econòmica (veure document).

7. Els preus de les activitats son mensuals i podran patir alguna petita variació en iniciar-se el curs.

8. El pagament de les activitats es realitza de manera trimestral (octubre, gener i abril) per tant al abonar el primer més del trimestre queda l’alumne vinculat per tot el trimestre a l’activitat extraescolar.

9. Aquesta proposta d’activitats resta pendent de ratificació per part del Consell Escolar.

10. Els grups es tancaran segons rigorós ordre d’inscripció.

PROCÉS INSCRIPCIÓ

El procés d’inscripció a les activitats extraescolars es fa telemàticament a través d’un formulari a la web de l’AFA.

El període s’iniciarà el dijous 17.06.2021 fins al 10.09.2021.