Menjador escolar

Menú del mes d’OCTUBRE 2022

Menjar sa i equilibrat

A l’escola s’elabora un menú adaptat a les necessitats de tots els alumnes del centre.
Cada mes us anirem facilitant un document PDF on podreu saber què és el que mengen els vostres fills i filles durant la seva estada al menjador de l’escola.

També us anirem informant sobre canvis que puguin anar sorgint o bé informació interessant sobre com tenir una correcta alimentació.
Que vagi de gust!

Alimentació i aprenentatge

El servei de menjador tot i que està organitzat per l’AFA, respon a un plantejament d’escola i per tant, a més de l’organització tècnica, contribueix a la realització d’uns objectius educatius que segueixen els principis pedagògics de l’escola.

L’equip que treballa a la cuina al migdia està format per una cuinera, una auxiliar de cuina i una auxiliar de neteja.
L’empresa que gestiona la cuina és VALLES SERVEIS A ESCOLES. Podeu consultar la seva pàgina web per saber-ne més.