Informació del curs

INFORMACIONS ESCOLA – FAMÍLIA

Per motius de sostenibilitat la majoria de comunicacions de l’equip docent i de l’AFA us arribaran per correu electrònic o bé les trobareu a la pàgina web. Comproveu que rebeu la informació. Si no és així parleu amb l’Emma, de gestió administrativa.
Recordeu que cada divendres penjarem a la pàgina web, i us enviarem per correu, el comunicat amb les activitats i actes de la següent setmana.

• Reunió d’aula d’inici de curs: de P3 a Sisè.
  • Entrevistes: de P3 a Sisè.
  • Informes: de P3 a P5 es faran dos anuals i de Primer a Sisè se’n faran 3.
  • Notes oficials. Final de curs: de Primer a Sisè. De P3 a P5 no se’n donen.

NORMES D’ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT

Avisos i encàrrecs:

Quan el receptor del vostre avís sigui el mestre/a, feu una noteta i que sigui el vostre fill o filla qui la doni en mà. A partir de 1r podeu fer servir l’agenda com a via de comunicació.

Quan l’avís sigui per la secretaria de l’AFA, cal que la noteta la deixeu vosaltres mateixos o el vostre fill/a a la bústia/cartera del porxo. En aquesta bústia es recollirà diàriament qualsevol notificació sobre menjador (règims, esporàdics,…) o incidència sobre la utilització dels serveis de l’AFA.

Per qualsevol avís urgent o fora d’hores d’entrada us demanem seguiu aquest criteri:

• Si fa referència a qüestions escolars truqueu a consergeria al telèfon 933 407 697 i demaneu per la Maria. Ella farà arribar l’avís al mestre/a.
  • Si fa referència a qüestions relacionades amb les activitats i serveis de l’AFA truqueu a la Secretaria de l’AFA al 934 086 616 i demaneu per l’Anna Oliva (diàriament de 9 a 10h. i de 16:30 a 17h.

Demandes d’entrevistes:

Les famílies concertaran les entrevistes directament amb les tutores o tutors o a través de Consergeria.

Canvi de domicili:

En cas de canviar l’adreça del domicili us agrairíem que ho notifiquéssiu al més aviat possible a l’administrativa de l’escola.

Autoritzacions i drets d’imatges:

Indicar a l’exterior de la capsa aquestes mateixes dades.
En cas que no es compleixin aquests requisits no ens farem càrrec de la medicació).

Com cada curs caldrà que les famílies signeu les autoritzacions per a les visites i sortides del curs que es lliuraran a les reunions d’aula.

L’equip de mestres i l’alumnat realitzen fotografies dels moments de la vida a l’escola. Aquestes fotografies tenen una utilitat educativa i queden arxivades en el fons d’imatges del centre. Algunes d’elles formaran part dels reculls d’activitats que s’emporten a casa, altres s’exposen en la pàgina web de l’escola. És per això que signeu el full d’autorització d’us d’imatges de l’alumne i de material elaborat pels infants.

Les famílies noves a l’escola caldrà que signeu el full d’autorització de drets d’imatge.
Les altres ja el teniu signat per tota l’escolarització (el podeu modificar sempre que ho desitgeu).

Vestuari:

Les bates, tant a Infantil com a Primària, s’utilitzaran únicament per activitats plàstiques i tallers.

• Tot l’alumnat de parvulari ha de portar una bata que es canviarà cada dia.
  • L’alumnat del cicle del mitjans deixarà la bata al penjador cada dilluns i la tornarà a casa cada divendres.
  • L’alumnat del cicle dels grans canviarà la bata a finals de cada trimestre ( o abans si així ho considera).

És imprescindible que totes les bates i jaquetes estiguin marcades i tinguin una beta prou llarga, d’uns 20cm aproximadament, per penjar-les còmodament.

Un cop al trimestre exposarem tota la roba perduda. La que no es reculli es portarà a un centre per la seva reutilització.

Educació Física – Psicomotricitat – Piscina Primer

parvulari n’hi ha prou que vinguin vestits amb roba còmoda o esportiva, sabates amb veta adherent (velcro) i portin uns mitjons gruixuts antilliscants per fer psicomotricitat.
primària, per tal d’educar l’hàbit d’higiene, els dies que es fa educació física l’alumne/a ha de portar dins una bossa la roba per a realitzar aquesta activitat:

• Pantalons curts.
  • Samarreta.
  • Sabatilles esportives i mitjons d’esport.
  • Xandall per dies més freds.

Si la classe d’educació física és a primera hora podran venir amb la roba d’esport des de casa i portar a la bossa la roba de recanvi.
Els mesos de més calor es podran utilitzar les dutxes en acabar l’activitat (caldrà portar sabó, tovallola i xancletes).

Haurà d’anar tot marcat amb el nom de alumne/a.
Més endavant rebreu una nota especificant horaris i calendari.

Esmorzars

És molt recomanable esmorzar bé a casa, abans d’anar a l’escola. Un dels principals beneficis que s’atribueixen a aquesta ingesta és el de contribuir a una adequada distribució de l’energia al llarg de la jornada.

L’esmorzar es pot repartir en dues ingestes, una primera a casa i una altra a mig matí, a l’escola.
Aquest petit esmorzar que poden portar a l’escola ha de consistir en fruita tallada, fruits secs, cereals, entrepà petit, galetes, etc (no portar làctics ni begudes).

Recordeu que l’esmorzar ha de venir dins d’un taper o carmanyola amb el nom, sense paper de plata ni plàstic.

Aportacions econòmiques curs 2022-2023

ESCOLA:

Material i sortides: 201 € per curs ( 3 pagaments).

Colònies: Cada curs s’estableix l’import depenent el nombre d’infants que vagin i el cost de l’activitat.

QUOTES AFA:

Aportació com a soci/sòcia de l’associació: 30€ anuals.

8 € mensuals de gestió.

Menjador i activitats de migia: 128 €.

Esplai matí: 26 €.

Esplai tarda: 15 €.