Els nens i nenes de 5è van participar al RecerKids

Els dies que es va fer el congres de RecerKids van ser el 12 i 13 de maig. Els nens i nenes de 5è vam assistir el dia 12. Quan van entrar a la trucada ens van explicar com funcionaria. Ens van portar a una vídeo trucada on hi havia cinc o sis classes

Van explicar els postres i la nostre investigació, la científica Ana Vidal ens va fer algunes preguntes i les vam respondre. Quan vam acabar vam tornar a la sala de grans. Van fer una petita pausa de 15 minuts. Quan vem tornar estaven els clowntífics (que es deien Oriol i Arlequina) Els clowntífics ens vam fer un “espectacle” i va ser molt divertit totes les escoles i nosaltres també vam fer dos experiments: un forn solar i un cotxe que funciona amb el nostre CO2 ( al nostre aire).

Us deixem l’enllaç als pòsters d’aquest curs.

Pòsters 2021

Aquest article l’han realitzat els i les alumnes de 5è (Dont give me five)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *