Història

Més de 50 anys d’història

Els nostres orígens es situen en paral·lel al naixement del Barri del Congrés on hem estat ubicats durant més de 40 anys. En un principi era una llar d’infants, poc a poc va anar creixent com escola.
L’any 1968, any de commemoració del centenari del naixement de Pompeu Fabra, l’escola adopta aquest nom.

L’any 1970 consta inscrita en el registre d’escoles com a Cooperativa cultural Pompeu Fabra. Va formar part de manera activa del Col·lectiu d’Escoles Privades per l’Escola Pública Catalana (CEPEPC) des dels inicis d’aquest moviment i finalment, l’any 1987, dóna el pas a la xarxa pública.

Des del curs 2003-2004, després de llargues reivindicacions per tenir uns espais en condicions, estrenem l’edifici on actualment estem ubicats, al barri del Indians.