Mots florals a l’escola Pompeu Fabra

L’escola  Pompeu Fabra  el dia 23 d’abril vam celebrar els mots florals. Hi vam participar totes les classes  però per fer-ho vam fer per cicles  (6e,5e,4t,) (3r,2n,1er) (infantil). Aquests mots Florals els vam dedicar a Francisco Ibáñez, el dibuixant de diferents còmics un   Mortadelo i Filemón.

Cada classe  del cicle una per una van anar  explicant i recitant  poemes, contes i poemes visuals. La classe de 5è ens van llegir contes  triats  per la classe i per últim la classe de 6è ESO es todo van presentar els seus poemes visuals.

Quan ven acabar un professor jubilat  en Jordi, professor de música, ens va tocar unes cançons  amb la guitarra i van donar un conte i una rosa per cada classe. Quan s’estava a punt d’acabar aquest dia els professors de cada classe a partir dels contes de cada alumne van repartir un diploma amb diferents qualitats de cada conte com per exemple (menció especial pel personatge mes valent, el personatge més misteriós…etc).

A altres cicles, els de primer (mitjans) van explicar 2 contes fets pel grup, en suport d’imatges. Els de segon i tercer van recitar els poemes que també van fer en grups. Abans de cada representació també hi va ser en Jordi i va tocar cançons per que l’acte fos més emotiu. Abans  de llegir els contes  van sortir representants. A Petits van gaudir molt de l’acte i també van fer el conte entre tots i totes; s’ho van passar molt bé tornant a veure el Jordi a la guitarra!

Aquest article l’han realitzat els i les alumnes de 5è “Don’t give me five”