Festes

UNA OPORTUNITAT DE COMPARTIR I COHESIONAR LA NOSTRA COMUNITAT EDUCATIVA

Les festes formen part de la vida a la nostra escola.  Ens ajuden a situar-nos en el pas del temps, en esdeveniments que passen a la nostra ciutat o barri. Ens ajuden a conèixer-nos i a intercanviar diferents maneres de celebrar un mateix esdeveniment en altres llocs del nostre entorn.

Les festes, els  esdeveniment i diades especials, cohesionen a tota la nostra comunitat i permet que  les famílies i infants siguin protagonistes  en l’organització.

Totes i cadascuna d’aquestes festes tradicionals celebrades a l’escola es fan d’una manera totalment respectuosa cap a altres creences i religions; iniciant el coneixement de l’infant cap a aquests moments culturals.

Totes aquestes festes estàn incloses al nostre currículum i som moments molt motivadors a la vida de l’aula.

Participació, col.laboració, implicació i gaudiment, aspectes que volem aconseguir celebrant aquestes festes i esdeveniments.

Les festes que celebrem a la nostra escola són les següents:

– La Castanyada.

Santa Cecília ( setmana de la música)

Nadal ( festa de l’hivern)

El Carnaval

– Sant Jordi